Veckans träning:

Måndag:
I måndags började jag veckan med att köra själv på gymmet. Jag tränade ben och körde endast maskiner.
Tisdag:
I tisdags var jag på ett pass (med instruktör) som heter CX. Det var mycket bålträning men även de andra kroppsdelarna så som ben och armar. Detta passet var i 30 minuter men det kan jag säga räckte för att gå grym träningsvärk i magen.
Onsdag:
I onsdags körde jag också på ett pass som heter Funktionell träning. Svinbra träning för hela kroppen. Alla kroppsdelar kommer med och ett sådant pass är i 45 minuter.
Torsdag:
I torsdags körde jag intervallträning (ett pass) i 1 timme. Pulsen är på topp hela tiden och sen är det som Tabata med både kondition och styrkeövningar.
Fredag:
I fredags körde jag ännu ett intervallträningspass. Denna gången var det bara i 45 minuter - perfekt. Skitbra pass det med. Ett pass för hela kroppen!

LÖRDAG: Idag är det lördag och jag känner att jag har träningsvärk från topp till tå. Rygg, mage, ben, rumpa, armar och speciellt axlar... Så jäkla najs - är sjukt nöjd med veckans träning och känner att idag förtjänar min kropp en vilodag.

- Några lökiga bilder från träningen ;)

Gillar

Kommentarer